o primavara frumoasa tuturor!

182428_510202642355255_1792210169_n

 

533018_348865231899610_877275628_n

 

 

8 răspunsuri la „o primavara frumoasa tuturor!

  1. Multam pentru urare,omule frumos!
    Faina poezia lui Blaga:,,A iubi- de ce ti-e teama printre flori si-n mare iarba?”
    Păăăăăi,ma tem de rumoarea albinelor reancarnate…..

    • 😆 Doamne ajuta, Nona!
      Ce faci draga mea, cum mai sunteti?
      Am fost plecata la Cj, acum am sosit, sunt putin obo’, dar mi-am reincarcat totusi bateriile vazandu-le pe fete. 🙂
      Multumesc de urari, sa aveti si voi o primavara frumoasa cu multa iubire!

    • Pe la noi se simte deja primavara, daca am mai hibernat putin si am mai lasat in ritmul zilelor trecande aspectul socializarii, sper ca de acum sa reinvie toata pofta de viata si bucuria de a trai in pace si iubire cu semenii . Imbratisari calde Victoria si o primavara frumoasa!

Lasă un răspuns

