Marcaţi în altă parte dragilor!

 

Stimaţi cititori, cei care nu reuşiţi să utilizaţi bunul simţ chiar dacă opiniile noastre sunt diferite, îmi rezerv dreptul de a vă sterge comentariile. Dacă vreţi un loc de dat cu capul, sau mă rog, cu pumnul vă rog să mai căutaţi că sigur găsiţi un astfel de loc în mediu virtual şi în direct şi în reluare.

Aici nu e câmp de luptă, mi-am declarat apartenenţa religioasă tocmai pt ca dacă intraţi aici s-o faceţi în speranţa că vă trageţi puţin sufletul.

Dar dacă  intraţi cu bocancii „norocoşi” şi  loviţi în Biserica Ortodoxă, iertat să-mi fie dacă vă voi deschide uşa să vă ştergeţi întâi.Nu căutaţi pricină de ceartă.

Nu vă aşteptaţi să aduc contraargumente,că oricum nu credeţi nici în Sfinţii Părinţi şi poate nici în Hristos. E plin internetul şi oricum bănuiesc că sunteţi deja documentaţi înainte de a provoca o discuţie fără final.  Marcaţi în altă parte dragilor!

imagini-haioase-din-fotbal_53d1166df101e9

 

Aveţi libertatea de a trăi cum doriţi, după ce principii doriţi atâta timp cât nu-mi încălcaţi libertatea mea de-a o face cum stiu eu. E corect, nu ?

Aici veţi găsi, la categoria religie, citate din Sfinţii Părinţi, acatiste, cuvinte de învăţătură din duminici şi sărbători etc. , dacă credeţi că nu sunteţi interesaţi nu vă pierdeţi timpul degeaba, poate reuşiţi să faceţi ceva mult mai folositor şi pentru voi şi poate şi pentru cei din jur.

La categorii de genul: diverse, amuzamente, duzina de cuvinte, miercurea fără cuvinte, psi-luneli, social etc. veţi găsi poate altceva care să vă liniştească, sau să vă stârnească interesul.

După ce aţi dat un tur pe aici, dacă n-aţi găsit nimic demn de omul frumos din voi, ieşiţi pe vârfuri să nu vă tulburaţi câmpul energetic, ori să vă micşoraţi energia aurei. Pentru că oricât v-am iubi aşa nu veţi reuşi să vă hrăniţi.

Poze-haioase-1

Aici e un colţişor ceva mai intim, pentru cei ce simt şi iubesc omul frumos.

 

3 responses to “Marcaţi în altă parte dragilor!

    • Doamne ajută.
      Nu prea mă pot lăuda că sunt un bun creştin, dar sunt creştin şi dacă deranjează pe cineva poate să mă ocolească. Prietenii ni-i alegem singuri! “Există oameni care fac din soare o simplă pată galbenă, dar există şi oameni care fac dintr-o simplă pată galbenă, un soare adevărat.” – Pablo Picasso

Lasă un răspuns

