legătura iubirii

48123_443138519089912_1703361183_nhttp://ortodox.rol.ro/o-maica-dulce-a-vietii-mele-85183.htm

Mama. Da, mama, draga de ea. In decembrie a trecut un an de cand a plecat la cele sfinte.

Mi-e foarte dor de ea şi de tata.20151028_021955

Poza tatălui meu, Vasile. Dumnezeu să-l ierte şi să-l odihnească în pace!

Iubea Biserca, iubea omul frumos, recunostea sufletul bun. O iubea nespus de mult pe mama. Ei m-au învăţat să iubesc creştineşte, fără măşti şi discriminări, să accept că suntem diferiţi, dar să ascult cele 10 porunci şi pe cât depinde de mine să trăiesc în pace cu toţi semenii.

Am crescut într-o familie de buni creştini. Mergeam cu mic cu mare la biserică, bunici, părinţi, nepoţi, duminică de duminică, nu leneveam sau dormeam liniştiţi acasă niciodată în timpul Sfintei Liturghii. Familia era universul  lor existenţial, era altarul lor cel sfânt de aceea se îngrijeau mai ales de suflet, de rugăciune, dar nu neglijeau nici cele lumeşti. Avem multe amintiri frumoase muncind, jucandu-ne, rugându-ne, plângând şi râzând împreună.

Iată o poză de familie.

20151028_022027

În mijloc e cumnata mamei de a cărei prezenţă încă ne mai bucurăm aici pe pământ.

Apoi Dumnezeu mi-a mai dat o mamă, în urma căsătoriei mele, „buni Florica”, la fel o bună credincioasă, rămasă văduvă prea repede. Soacra mea, care şi ea a plecat dintre noi în urmă cu 2 ani.

IMG_0011

Dumnezeu să-i odihnească în pace pe toti cei dragi plecaţi dintre noi.

Mama se ruga des la Maica Sfântă, mereu o ruga să aibă grijă de copiii ei , de nepotii ei si orice griji sau dureri avea se ruga s-o ajute Maicuţa Sfântă.

Parcă o văd şi acum cum stă liniştită în fotoliu ţinând în mână un rozar.

Erau momentele ei de linişte. Şi ale mele pentru că mă gândeam ce fericită sunt să ştiu că cineva se roagă mereu pentru noi, iar rugăciunile unei mame, n-au cum să nu ajungă la Dumnezeu, mai ales când pentru ea mijloceşte o altă Mamă, chiar Maica Sfântă.

Acum e rândul nostru să ne rugăm pentru sufletul ei şi a celor dragi căci ” pomenirile celor morţi se legitimează tot prin legătura iubirii, ca orice rugăciune. Noi suntem «împreună-cetăţeni cu sfinţii», oameni ai casei lui Dumnezeu, fiind zidiţi pe temelia apostolilor şi proorocilor, piatra din capul unghiului fiind Iisus Hristos (Ef. 2, 19–20). În virtutea acestei «cetăţenii», noi Îl rugăm ca să ierte pe fraţii noştri care au trecut în lumea cealaltă.”(părintele Ilie Cleopa – DESPRE RUGĂCIUNILE PENTRU MORŢI).

Imag000

Mama mea, Veturia. Dumnezeu să o odihnească în pace!

12193595_1049477681750618_2548101192479961200_n

Lasă un răspuns

