O rugaciune de Antoine de Saint-Exupéry

Image result for rugaciuneAntoine de Saint-Exupéry…
 
„Doamne, nu iti cer miracole sau miraje ci doar sa-mi dai putere zilnic. invata-ma arta pasilor marunti!
Da-mi atentie si inventivitate pentru a ma opri in fiecare zi la experiente si descoperiri care m-au captivat.
Învata-ma cum sa imi gestionez eficient timpul, sa cunosc ce este prioritar si ce nu.
Îți cer sa ma ajuti sa-mi planuiesc ziua ca sa am timp sa ma bucur si de splendoarea artei.
Ajuta-ma sa inteleg ca visurile nu sunt de ajutor, nici cele despre trecut, nici cele despre viitor.
Ajuta-ma sa fiu aici acum si sa accept ca acest moment este cel mai important.
Protejeaza-ma de credinta naiva ca totul in viata trebuie sa fie neted.
Da-mi constiinta ca complexitatea infrangerii, a caderilor si a esecului sunt doar o parte normala a vietii care ne ajuta sa ne maturizam.
Aminteste-mi ca inima se opune, de obicei, cu un motiv.
Trimite-mi in momentul potrivit pe cineva care sa-mi spuna cu sinceritate ca ma iubeste.
Știu ca majoritatea problemelor se rezolva de la sine, asa ca da-mi rabdare.
Știi si Tu cat de mult ne trebuie noua prietenia, invredniceste-ma sa am acest dar minunat.
Da-mi imaginatie la timpul potrivit si in locul potrivit pentru a putea oferi o inima calda.
Fa-ma sa fiu acel om care ajunge la ”cei de jos”.
Scapa-ma de frica de a pierde ceva in viata.
Nu-mi da ceea ce imi doresc; da-mi doar ceea de ce am nevoie, invata-ma arta pasilor marunti.
Nu-mi da ceea ce imi doresc; da-mi doar ceea de ce am nevoie
Daca cazi in propufinzimea acestori cuvinte, mai bine zis in momentul in care ajungi la adancul absolut acestei intelegeri, vei intelege ca…. unii au nevoie de ore, altii de saptamaini, dar unora o viata poate sa nu le ajunga pentru a intelege cu adevarat sensul acestor cuvinte! … Vei intelege cu adevarat sensul verbului A FI!
Lasă un răspuns

