LA MULȚI ANI FERICIȚI !!!

Regrete pentru anul care a trecut? Am fi putut mai mult, mai bine, nu mai putem da timpul înapoi? Oameni dragi pe care i-am pierdut?

Gabriel Garcia Marquez zicea : Nu plânge pentru că s-a terminat, zâmbește pentru că s-a petrecut.  Să privim cu optimism mai departe, să privim partea plină a paharului, să ne conectăm la ochiul frumos spre a nu imprima retinei urâtul ce-a trecut și să sperăm că în anul care vine o să ne fie mai bine, iar sufletul celor plecați să-și găsească odihna veșnică !!!

Nu am nimic lăsat în urmă cu care să mă mândresc, tot ce am dobândit nu-mi aparține, meritul vine de Sus, lui Dumnezeu trebuie să-i mulțumesc pentru oamenii frumoși prin care mi S-a descoperit iar și iar : blând, iertător, răbdător și darnic.

Darnic, mai ales darnic! Cel mai frumos dar al anului 2016 e minunea mică, nepoțica mea.

Și apoi în aceeași linie înscriu toată dragostea ce cu prisosință  Și-a revărsat-o peste întreaga noastră familie. Simt dragostea Lui și-I mulțumesc mereu pentru copiii minunați pe care mi I-a dăruit, pentru grija pe care le-o poartă și îi ocrotește mereu și pe ei și pe noi părinții !

Am întâlnit oameni frumoși, cu carafa plină ochi de bunătate și dăruire. Pe cei care încă nu reușesc să trudească în ogoarele binelui nu-i blamez, poate pe când ne mai întâlnim vor fi schimbați și vom găsi un numitor comun. Să mă ierte că n-am zăbovit mai mult la ei, dar mi-era sufletul atât de fragil încât nu aveam puterea să-i ajut decât prin absență.

Capitolul 7 din Sfânta Evanghelie după Matei începe cu versetele :

1. Nu judecaţi, ca să nu fiţi judecaţi.
2. Căci cu judecata cu care judecaţi, veţi fi judecaţi, şi cu măsura cu care măsuraţi, vi se va măsura.
3. De ce vezi paiul din ochiul fratelui tău, şi bârna din ochiul tău nu o iei în seamă?
4. Sau cum vei zice fratelui tău: Lasă să scot paiul din ochiul tău şi iată bârna este în ochiul tău?
5. Făţarnice, scoate întâi bârna din ochiul tău şi atunci vei vedea să scoţi paiul din ochiul fratelui tău.

Încă mă străduiesc atunci când judec acțiunile altora  sau chiar ale mele, să găsesc o explicație, nu o vină/ un vinovat. Uneori găsesc argumente mai mult sau puțin plauzibile, dar nu fac obiectul cercetării mele nici una din judecăți. Dacă nu e de înțeles, accept misterul, mi se v-a descoperi la nevoie dacă socotește de folos Cel de Sus.

Deci încă o dată cer iertare de la toți pe care i-am dezamăgit, sau le-am înșelat așteptările, dar încă am mult de șlefuit  pe interior și de aceea uneori par rece ca o stâncă, însă sunt aparențe doar, defapt mi-e sufletul fortăreață!

Nădăjduiesc și eu ca voi toți într-o lume mai bună, cu mult mai mulți oameni frumoși, cu mai puțină minciună și hoție, fără furie, frustrare, durere, neputință, schilodire emotională și câte rele or mai fi… Nădăjduiesc ca oamenii să-și găsească rostul și binele acolo unde se nasc, nădăjduiesc într-o lume în care să nu mai dezbinăm familii.

Vă doresc (și îmi doresc) să știți să faceți rai din ce aveți, să țineți aproape, să nu uitați că familia este cel mai minunat lucru pe care îl poate omul dobândi, n-o neglijați pentru nicicât, nu uitați că muncim ca să trăim, nu trăim ca să muncim, că dăinuim prin urmași, că educația și valorile morale pe care le insuflăm noii generații este cea care poate duce la o societate perfect sănătoasă!

De la mine toate gândurile bune și dragostea mea acum la trecerea dintre ani, iar celor ce fac binele să li se întoarcă înzecit. Să ne întâlnim cu bine și la anul care tocmai se instalează, în câteva minute: LA MULȚI ANI FERICIȚI !!!

Lasă un răspuns

