citate

418687_2353284730533_1592904925_n

  • ” Eu imi reamintesc de o suta de ori pe zi de faptul ca viata mea launtrica si exterioara depinde de munca celorlalti oameni, nu numai a celor vii, ci si a celor care au murit, si ca trebuie sa fac la randul meu efortul de a le darui ceva, pe masura celor primite de la ei.” (Albert Einstein )
  • ”Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru , dar pot vedea ceva total diferit. (Octavian Paler)
  • ” Cel mai frumos lucru pe care il putem experimenta este misterul. Este sursa tuturor stiintelor si artelor. ”( Albert Einstein )
  • „Nimic nu are putere asupra mea în afară de ceea ce las eu să treacă prin gândurile mele conştiente.”  (Anthony Robbins)
  • Daca faptele nu se potrivesc cu teoria , schimba faptele… “ (Albert Einstein).
  • “Constiinta, care sãlãsluieste în sufletul tuturor oamenilor e cel mai de temut martor, precum si cel mai fioros acuzator.”  – Polybius.
  • Fericirea omeneasca nu vine nici de la desfatarile trupului ,ci de la o viata curata si plina de chibzuinta . Fericirea trebuie sa fie o rasplata, nu un scop.”(Antoine de Saint-Exupery)
  • „Există o categorie specială de surzi: aceia care nu vor să audă decât ce spun ei.” (Tudor Mușatescu)
  • „Viaţa poate fi trăită oriunde. Decorul nu are nicio importanţă, esenţială este intensitatea.”(Cezar Petrescu)
  • „Un gând frumos poate fi ca o biserică în care omul îşi odihneşte sufletul.”(Regina României Maria)
  • „Toată raţiunea noastră cedează în faţa sentimentelor.” (Blaise Pascal)
  • „Lucrurile rele nu se văd în vremurile bune. Până la urmă, doar la reflux îți dai seama cine înoată dezbrăcat.”(Warren Buffet)
  • Ocazia e iute la fugă şi leneşă la întors.” (Mihai Eminescu)
  • „Nu vreau să fiu un geniu, am destule probleme încercând să fiu om.”(Albert Camus)
  • „Omul învaţă mai întâi să meargă şi să vorbească. Cu timpul, învaţă să stea liniştit şi să-şi ţină gura.”( Marcel Pagnol)
  • „Păcatul este un bumerang pe care ştii când îl arunci, dar nu ştii când se întoarce şi te loveşte în cap.”(Robert Frost)
  • „Nicăieri și niciodată nu ne-a cerut Hristos să fim proști. Ne cheamă să fim buni, blânzi, cinstiți, smeriți cu inima, dar nu tâmpiți.” (Nicolae Steinhardt)
Lasă un răspuns

