pauză plăcută, cântece de sezon

Scrisoare pe zapada

Stau la geam şi revăd prin ninsoare
Amintire, doar tu ai rămas
Totu-i alb şi ninsoarea mă doare
Ca atunci când mi-ai spus bun rămas

Să te strig nu mai am nici putere
Doar o şoaptă e-acum glasul meu
O poveste amară e timpul
Ce s-a scurs între noi, dragul meu

Ninsoare, ninsoare
Pe această scrisoare
Cuvinte pe zăpadă îţi scriu
Ninsoare, ninsoare
Va rămâne-o scrisoare
Într-o iarnă căzută târziu

Va rămâne între noi o scrisoare
Pe zăpada căzută târziu
Ninge cum n-a mai nins niciodată
Şi in sufletul meu e pustiu…
Ninge cum n-a mai nins niciodată
Şi in sufletul meu e pustiu…

Ninsoare, ninsoare
Pe această scrisoare
Cuvinte pe zăpadă îţi scriu
Ninsoare, ninsoare
Va rămâne-o scrisoare
Într-o iarnă căzută târziu

 

 Cand te scuturi de zapada
Versuri Mihai Margineanu

Când te scuturi de zăpadă
Nu știi cât ești de frumoasă
Ochii-s verzi, zăpada-i albă
Și se face cald în casă

Jepii Mici, ca să te vadă
Și-au cumpărat ochelari
Și în cea mai mare grabă
I-au chemat pe Jepii Mari
Și călugării din schit
Vor cu toți a te vedea
La cabană au venit
Doar pentru iubita mea

Când te scuturi de zăpadă
Nu știi cât ești de frumoasă
Ochii-s verzi, zăpada-i albă
Și se face cald în casă

Crivățul, când te-a zărit
N-a mai vrut s-o ia din loc
Și se-aud în depărtări
Toți câinii lătrând la stâni
Dar nu știu sigur, azi sau mâine
Pe Morar am să te sui
Să ne logodim, iubito
Sus în vârful muntelui

Când te scuturi de zăpadă
Nu știi cât ești de frumoasă
Ochii-s verzi, zăpada-i albă
Și se face cald în casă

Și călugării din schit
Vor cu toți a te vedea
La cabană au venit
La cabana Padina
Nu știu sigur, azi sau mâine
Pe Morar am să te sui
Să ne logodim, iubito
Sus la mama dracului

Când te scuturi de zăpadă
Nu știi cât ești de frumoasă
Ochii-s verzi, zăpada-i albă
Și se face cald în casă

Lasă un răspuns

