RUGĂCIUNE (Sofia Vicoveanca)

liniste

Doamne, sunt la Mâna Ta,
Faci ce vrei cu viața mea!
Tu-mi știi gândul. Și puterea
Tu mi-o dai, și mângâierea!…
Toți, câți suntem pe Pământ
Vrem de toate, cât mai mult;
Și uităm, Doamne, de Tine…
Credem că ni se cuvine
Mereu, mereu, să primim
Fără să și mulțumim…
Ne iartă, Doamne, cât poți,
Că suntem hapsâni și hoți!…
Tată Bun, Tată Ceresc,
Mă-nvață să mă smeresc,
Cât să rabd, cum să iubesc,
Cum să iert, cât să vorbesc,
Că sunt plină de păcate,
De-abia le pot duce-n spate!…
Ne iartă, suntem ai Tăi,
Și cei buni, dar și cei răi!…

Lasă un răspuns

