dacă există iubire

      E duminică, soarele încearcă să-și arate fața doar, căci încă puterea și-o mai adună. Încă puțin și vine ea și primăvara cu muguri și iz fraged. Am ales două poezii sensibile, sper să se plieze pe sufletele voastre frumoase!  
Lambada
La început când încă mai purtam
pe suflet coaja de var a sufletului
credeam şi speram
iubind să fiu iubit.
Mai târziu când dădeam din trup
ca dintr-o aripă
în sângerosul aer, mi-am zis:
dacă pot să iubesc mi-e destul
şi mi-este surâs
şi mi-este vis
dacă pot să iubesc.
La urmă, la umbră
am cântat:
dacă cineva poate să iubească
e împărat
dacă cineva este iubit
e infinit
şi dacă există iubire
din goluri se naşte plinul.


Nichita Stănescu 

 

Fotografia postată de Alina Stroea.

 

ÎNGERUL

Dintotdeauna am ştiut
Cã am o umbrã pe pãmânt
Un înger pãzitor şi bun
Un nimb frumos cu gând nebun.

L-am supãrat,
El m-a iertat
L-am umilit,
M-a mângâiat
Dar niciodatã n-a plecat!

Îţi mulţumesc drag înger bun
Cã tolerezi un duh nebun,
Cã nu mã laşi abandonat
Nici zi, nici noapte…niciodat!

(Îngerul, 2017) Alina Stroea

 

Lasă un răspuns

