brațele duioase le întinzi

O, CÎTĂ-NȚELEPCIUNE…

O, cîtă-nțelepciune Dumnezeu
A pus s-alcătuiască trupul tău!

Tu-mi tămîiezi cu dragostea ta viața
Și-mi spui cum să mă-mbrac, cînd dimineața

E friguroasă, ba chiar nu mă lași
Din patul cald să fac măcar doi pași

Nainte de-a-ți iubi cum se cuvine
Sînii fierbinți și coapsele vecine

Și mă înfășuri jucăuș cu părul
Ca să-nțeleg de-a dreptul adevărul,

Nu prin cuvinte, ci cu moi miresme,
Spre-a-mi fi ziua ușoară și mai lesne,

Și brațele duioase le întinzi,
Căci plec, încă o dată să-mi cuprinzi

Mintea. Și sufletul să-mi limpezești
Ca în o mie una de povești…
Emil Brumaru

6 răspunsuri la „brațele duioase le întinzi

  1. Hristos a Inviat ” Cammely” ! 🙂
    Daca nu ai gasit inca ” CEAI VERDE ” 🙂
    poti pregati o cana cu un SUC minunat ,
    dupa RETETA din videoclipul aici postat ! 🙂

    O saptamana Luminata si Binecuvantata ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa ! 🙂

Lasă un răspuns

