15 răspunsuri la „Meditam, dar putini suntem inspirati

  1. Cammely, superba fotografia ta! vesela si aducatoare de bucurie 🙂 Pacat ca nu ai reusit sa te înscrii ieri 😦
    Tabelul de înscriere la „Miercurea fara cuvinte” este activ de (marti noaptea) miercuri ora 0 – pâna la miezul noptii, la ora 24.
    Te asteptam însa cu drag – miercurea viitoare.

      • Onu, bine ai revenit!
        Cred că cel mai bun consilier în inspiraţie şi meditaţie ar fi un poet. 😉 Toţi putem scrie versuri şi face daruri, dar putini suntem inspiraţi. Chiar şi fără inspiraţie şi cu întârziere am vrut totuşi să ofer puţină veselie şi bucurie tuturor celor urmăresc „miercurea fără cuvinte”.
        N-am prea înţeles prima întrebare. Eu vreau doar un zâmbet.
        Te îmbrăţişez cu drag. 🙂

  2. cammely,
    „Te îmbrăţişez cu drag.”, era talcul ludic al primei intrebari!
    Si urmarea confirmarea scopului vizat de tine, prin post.
    De ce, noi, uneori, parca ne incontram, desi simtim opusul?
    La a doua intrebare asteptam sa-mi vorbesti de efectul rugaciunii. cea mai inspirata meditatie.
    Oricum, tu…., tot tu, ramai pentru noi!
    Madi si Onu

    • Aha , m-am prins cam tarziu, sunt mai inceata 😆 Te imbratisez si eu.
      Rugaciunea e incercarea de a intra in dialog cu Dumnezeu, cu meditatia este o alta poveste , am putea vorbi despre Darul Rugăciunii minţii în inimă, despre lucrarea cea adevărată a Meditaţiei minţii, sau Rugăciunea lui Iisus, dar doar din ce am citit din Sfintii parinti , pentru ca eu sunt doar ca o cartita ce ar incerca sa descrie lumina. „Cine s-o învrednici de acest Dar al Rugăciunii, apoi unul ca acela este fericit. „( Meditaţia Minţii sau Rugăciunea lui Iisus, Ieroschimonahul Silvestru Florescu, Sf. Mănăstire Frăsinei)
      Multumesc ca ma acceptati asa cum sunt.

      • cammely,
        Eram sub efectul cartii:”Marturisirea unui pelerin despre lucrarea plina de har a rugaciunii lui Iisus (PELERINUL RUS)
        si nu intelegeam.
        Acum este limpede.
        Ramai omul frumos, in pretuirea noastra.
        Noapte cu Pace!
        Madi si Onu

Lasă un comentariu