cuvinte pentru suflet

Doamne, dăruieşte-mi dragostea Ta, pentru ca la momentul potrivit, la timpul potrivit, vorbind sau tăcând, să pot oferi cuiva căldura de care are nevoie …

Antoine de Saint-Exupéry

 

Noi suntem pe Pământ pentru a face bine altora.
De ce sunt alţii aici, nu ştiu.


Wystan Hugh Auden

Dacă nu-ți convine ceva, schimbă acel lucru. Dacă nu-l poți schimba, schimbă modul în care te gândești la lucrul respectiv.


Mary Engelbreit

Ce înseamnă să gândim frumos? 
Se zice că niciodată nu poți să ceri unui copil să meargă la același pas cu un om mare. Un copil are pas de copil. Dacă vrei să mergi cu el, te lași tu după el, trebuie să-i înțelegi neputința lui; nu­-i ceri niște lucruri pe care nici tu nu le­-ai făcut când erai copil și nici nu le­-ai fi putut face.

Părintele Teofil Părăian

Dacă uiți, te rătăcești.

Mircea Eliade 

Iubirea nu conştientizează meritul sau lipsa lui; nu are scală… Iubirea iubeşte; aceasta este natura ei


Howard Thurman

Ce vrei Tu, Doamne, ce voiește iubirea Ta; sunt vrednic de iad. Și în iad dacă mă așezi, mi-ajunge să fiu împreună cu Tine. Eu una vreau, una îmi doresc, una cer: să fiu împreună cu Tine, unde și cum voiești Tu.
Sfântul Porfirie Kafsokalivitul
Dacă omul nu este făcut pentru Dumnezeu, de ce nu este fericit decât întru Dumnezeu? Dacă omul este făcut pentru Dumnezeu, de ce îi este el atât de potrivnic lui Dumnezeu
Blaise Pascal 

Nimic nu este mai mare ca omul cu Dumnezeu şi nimic mai mic ca omul fără Dumnezeu.

Sfântul Tihon 

Doamne…am pierdut tot, dar dacă nu te-am pierdut pe Tine … nu am pierdut nimic.
Părintele Constantin Necula

Un răspuns la „cuvinte pentru suflet

Lasă un comentariu