Pagină pentru părinţi

De regulă, duminică Carmen Negoita, ne invită la Folk. Duminica aceasta propunerea a fost mai mult decât generoasă-Walter Ghicolescu.

Cine este acesta? Fost  student al Facultatii de Ingineria si Managementul Sistemelor Tehnologice la Universitatea Politehnica Bucuresti. In 1998-1999, il descoperim in Cenaclului Totusi Iubirea. Apoi devine studenta al Facultatii de Matematica, sectia Mate-Informatica, la Universitatea A. I. Cuza din Iasi, unde coordoneaza activitatea Cenaclului Moldavia, până prin 2008.

http://www.youtube.com/watch?v=c8isAb0GEJs&feature=related

Această piesă, mă duce cu gândul iar şi iar, cu fiecare fulg de nea ce-mi plânge pe geană  într-o dimineaţă albă cu miresme târzii, la mormintele reci în care zac atâţia şi atâţia părinţi.

Se apropie sărbătorile de iarnă, cei care încă avem părinţi aici pe pământ, ne strângem la casele lor cu glasurile imprimate în colinzi, dar să nu uităm că unii mai avem şi-n ceruri părinţi spre care răzbat colinzi pioase de speranţe. Bucuria naşterii Mântuitorului aduce pentru toţi speranţa…

Azi am să strecor printre colinzi această pagină pentru părinţi.

http://www.youtube.com/watch?v=EqiojZAlNt8

http://www.youtube.com/watch?v=scBseHzZwSE&feature=related

*Cei care aveţi cărţi pentru copii puteţi să donaţi copiilor orfani http://totuldesprecopii.wordpress.com/2010/12/12/carti-pentru-orfani-ajutat-cum-poti/.

Pentru a vedea cum poti sa ajuti intra pe http://www.cartipentruorfani.ro/ sau pe http://www.ajutor-real.ro/actiuni.php

17 răspunsuri la „Pagină pentru părinţi

    • Chiar acum am să ataşez linkul la articol, poate mai sunt doritori, am să caut şi eu prin biblioteca mea, dar pentru copii nu prea cred să găsesc, le-am dat deja unei şcoli.

  1. Pingback: Ceasuri. Asemeni cuvintelor şi ninsorilor « GENUNCHIUL LUMII·

  2. mulțumesc de link. să vedem ce putem face pentru acești micuți!
    cu muzica flok nu aș putea să spun că sunt în relație de simpatie, dar nici nu o exclud din lista mea… să zicem că ascult foarte rar?
    frumoasă însă amintirea părinților în vorbele tale… părinți ne sunt și bunicii care nu mai sunt, așa-i?

    • Te salut, pisi, vezi şi tu ce poţi face. Probabil că mai sunt care păstrează cărţile copilăriei prin biblioteca personală, sau poate au dubluri, cred că merită acest mic efort, acum mai ales, în luna cadourilor. 🙂
      Mie îmi place muzica folk, poate pentru că am crescut cu ea, dar şi copiilor mei le place deşi sunt altă generaţie.
      Bunicii chiar au un loc aparte în sufletul de copil. Da, cred că ai dreptate, îi simţim ca pe părinţii noştrii.

  3. Pingback: SINAGOGA NEOLOGĂ DIN BRAŞOV (4) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI·

  4. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 46) « Blogul lui Teo Negură·

  5. Foarte frumos gestul tau, Cammely, ma surprinde placut 🙂 Eu am donat anul trecut, tot copiilor, cam tot ce putea din biblioteca, dar iti apreciez caldura acestui demers. Te imbratisez cu drag 🙂

  6. Pingback: PLICTISEALĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI·

  7. Pingback: PONTA vs DRACU | Madi şi Onu Blog·

  8. Pingback: Crize de iarnă. Las’ că trece! « GENUNCHIUL LUMII·

  9. Pingback: Ultima ninsoare « Blogul lui Teo Negură·

  10. Pingback: PAveste fără sfârşit « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI·

  11. Pingback: BRAŞOV – PRIMA ŞCOALĂ ROMÂNEASCĂ (1) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI·

  12. Pingback: (EU) Manifest pentru iubire | Cristian Dima·

Lasă un comentariu