paşii liniştiţi

M-am trezit, sau mai visez oare?
Un biet menestrel alungat din suflete de marmura isi poarta paşii liniştiţi printr-o mândră pădure de rubin.
Copaci cu sclipiri nocturne îşi apleacă într-o furibundă metamorfoză a crengii în mâini cu mângâieri confuze.
De-ar fi doar cerul maculat cu nori târzii, dar însăşi luna se cufundă în mlaştini însetate de negura pierzării, iar rubinu-şi curge sângele ca mustul în dureri, pălind încet, încet mândria-i zeflemitoare.
Ca murmurul în marginea nopţii se aude încă cântul bietului menestrel ce-şi plimbă paşii liniştiţi spre mine.
A fost un vis, ori e aievea? Încă nu-mi încape în minte.

30 de răspunsuri la „paşii liniştiţi

  1. Pingback: Doar – o altă psi-duzină « Tiberiuorasanu's Blog·

  2. Pingback: Duzina de cuvinte-Cântec pentru eternitate « Cățărătorii·

  3. Pingback: Impas « Almanahe·

  4. Pingback: duzina de cuvinte – statuia – psi-words·

  5. Pingback: Duzina de cuvinte (17) – Scâncet « BLOG D'AGATHA·

  6. Paşi liniştiţi şi vrăjiţi – pe mine m-au fermecat!
    N-am vrut să pun comentariul ca răspuns la al anacondelor, am apăsat pe „răspunde” fără să-mi dau seama. Scuze.

  7. Pingback: Cînd tu eşti nu « Loc de dat cu capu'·

  8. Pingback: Masaj psihedelic « Loc de dat cu capu'·

  9. Pingback: Tara lu’ Căcărău « Dictatura justitiei·

  10. Pingback: Menestrel nebun, iartă-mă ! « Dictatura justitiei·

    • Lolita, fa ceva ca tare greu se poate lasa un comentariu la tine pe blog, ma inebunesc literele alea indescifrabile care dovedesc ca nu sunt robot 😆
      mersi ca ai trecut pe aici, am fost si eu pe la tine „ca de vis” a fost, ca nu reuseam sa postez comennt-ul. 😦
      te pup dulce.

Lasă un răspuns

