fără praf de stele, doar vise pierdute

painea, tulburare, magnet, picturi, teluric, moara, perpetuu, tipar, melancolie, picior, tampla, margine.

S-au întâlnit întâmplător după ani buni.
A fost o vreme când credeau că nimic nu-i va putea despărţi, dar Fortuna, zeiţa sorţii le-a hărăzit alte căi. Şi cât au mai plâns fără de rost, iar azi nu mai au loc unul pentru altul nici măcar la margine de inimă.
Se privesc absenţi.
A trecut un azi, un mâine la fel de nedrept în truda clipei pentru pâinea zilei. Au rămas în urmă vise spulberate pe rând căutând multe lucruri să înţeleagă, dar singurul adevăr pe care l-au constatat cu trecerea anilor e că toate acele vise pe care şi le-au făcut împreună nu vor mai fi „ever”! Au căzut într-o noapte adâncă.
Ai venit prea târziu,dragul meu îşi zise ea în gând, nu îmi mai poţi auzi inima, nu înţelegi de ce tac, e… prea târziu pentru noi!
Viaţa nu îţi dă tot ce vrei, totu-i degeaba.
Altarul inimii lor e despărţit de tâmpla cea plină cu icoane ce se dovedesc a fi simple picturi din viaţă la care ar fi o blasfemie să te închini căci timpul nu poţi să-l întorci ca o carte de joc.
Mai bine stau departe unul de altul. Nu se apropie.
Mai bine ar fugi până se mai pot desprinde cu aripi de înger.
Nu mai au nici încredere, nici forţă să lupte pentru frânturi de dragoste târzie.
Prea târziu…, e prea târziu. O viaţă întreagă îi desparte, dacă ar mai simţi azi ceva ar fi doar o smintită tulburare de amintiri ce le-ar face doar viaţa grea.
Teluric destin perpetuu în mâna unei armate de zei potrivnici.
Moara timpului a măcinat amintirile şi parfumul iubirii e pierdut.
Doar stelele ştiu că s-au reîntâlnit după voia aceluiaşi tipar al destinului.
Ei însă nu mai cred în şoaptele stelelor şi trec nepăsători strivind cu fiecare pas depărtare sărutul ce ar fi putut fi atât de fierbinte…., ca în prima zi.
Nu le-a mai rămas decât drumul înainte, nici un magnet nu le mai poate întoarce destinul luat la picior. Nu mai e loc de melancolie.
Totul pare absurd şi noaptea pătrunde în ei fără praf de stele.

31 de răspunsuri la „fără praf de stele, doar vise pierdute

  1. Pingback: Psalm de duzină « Tiberiuorasanu's Blog·

  2. Pingback: Moara « Loc de dat cu capu'·

  3. Pingback: Duzina de cuvinte- Salt înainte « Cățărătorii·

  4. cred că nu e nimic mai dureros decât să ştii că e prea târziu, prea departe, prea…
    şi mă uimeşte cum 12 cuvinte pot da atâtea sensuri. da, încă sunt uimită de asta. 😀

  5. Pingback: DUZINA DE CUVINTE Țara lu’ Căcărău « Dictatura justitiei·

  6. Pingback: Duzina de cuvinte: Aventurile unei gospodive, III « irealia·

  7. Pingback: Colţul european – 21 « Colţu' cu muzică·

    • numai ca inceputul nou poate sa nu mai aiba acelasi efect
      uneori in viata reala sfarsitul e sfarsit .
      ce-am pierdut nu se mai leaga in veci, asa ca e mai bine sa luptam pt clipa noastra de fericire atunci cand o primim! 😉

  8. Pingback: Păpuşa(actul IV) « Almanahe·

  9. eu ştiu că e târziu! când locuiam cu Cooper, un roşcat cu coada strâmbă, a lipsit 3 zile de-acasă, fiindcă a căzut de pe geam, de la etajul V, afară… almanahe, însă, credea că a ieşit pe uşă…când s-a dat găsit după 3 zile, miaunând sub geam şi când a intrat în casă, l-am scuipat şi dacă nu ne despărţea almanahe, îl rupeam…da’ ştii de ce? fiindcă nu-l mai recunoşteam. 🙂

  10. exact aşa am păţit şi eu, ne-am revăzut „întâmplător” după 9 ani la o nuntă; nu s-a întâmplat nimic, decât un dans tăcut…pe urmă, fiecare pe drumul lui….au trecut mulţi ani de-atunci, nici nu-mi mai amintesc cum arată; poate că aici, în acest punct, cu acel om, am semănat cu Jora, uitucă…
    şi-am cules! liniştea acelui timp…acum am alte nelinişti. 🙂

  11. Pingback: Dvere, zavese şi văluri de tâmplă(I) | Joramotive de sărit obstacole·

  12. Pingback: Duzina de cuvinte – Căinţă | Cioburi de chihlimbar·

  13. Pingback: duzina de cuvinte- la alegere·

  14. Pingback: Aventurile unei gospodive, III - Irealia·

  15. Pingback: duzina de cuvinte- la alegere | psi-words·

  16. Pingback: Dialog cu Mine Insumi·

Lasă un comentariu