„Inima înfranta şi smerită Dumnezeu nu o va urgisi” (Ps. 50, 19)

Strâmtă mi se pare uneori calea ascultării, a smereniei, a răbdării, dar în iubire şi din iubire trec cu bucurie prin viaţă. Sunt ca o stea ce nu se poate ridica până ce nu cade întâi. Nu vreau sa fiu luceafăr, doar să mă ştiu acolo printre aştrii, să gravitez plăpând prin văzduh, iar când nu-ţi mai vedea nici un licăr să ştiţi că sunt în Palma protectoare şi să nu plângă nimeni, căci de-abia atunci am să mă ridic.

*pentru  (PAO) http://www.serafimpantea.ro/2010/12/13/concurs-de-proza-arhiscurta-ortodoxa-pao

7 răspunsuri la „„Inima înfranta şi smerită Dumnezeu nu o va urgisi” (Ps. 50, 19)

  1. nu vreau să fiu luceafăr, doar ca să mă aflu acolo printre aștrii, spui tu…
    iar eu spun: nu vreau să fiu în lumina admirației, ci în cea a cunoașterii.
    vezi, nu e întâmplare că ne cunoaștem… 😳

    • Eu făceam referire la Lumina lui Dumnezeu care transcede prin creaţia sa. 🙂
      Nu toţi ajungem pe aceeaşi treaptă în urcuşul nostru duhovnicesc spre Lumină, dar vreau să gravitez în jurul ei, să rămân în Lumină, fie chiar şi cu acel licăr de credinţă de cât sunt eu în stare.
      Era un apel la nădejdea în marea dragoste a Creatorului şi îndurarea Sa.
      De câte ori simţim că suntem în cădere, trebuie să ştim că există o Palmă protectoare care ne ridică.

  2. Pingback: DOUĂ CUGETĂRI … | Madi şi Onu Blog·

  3. Pingback: UPDATE LA PAveste fără sfârşit – Medieval Story « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI·

  4. Pingback: Ei şi noi « Gabriela Elena·

  5. Pingback: Noapte misterioasă « Cristian Dima·

  6. Mare virtute e smerenia, prea mare uneori, la fel cum ingrozitor pacat e mandria… Dar cateodata ti-e greu si mai e si nedrept sa fii doar smerit, sau sa nu fii deloc mandru 🙂

Lasă un răspuns

